CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

termeterai ikatan suci bersama encik izam tercinta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kehadiran putera sulung ku ke dunia..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

kehadiran puteri pertama melengkapkan kehidupanku..

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

hidup ku bertambah ceria dengan kehadiran puteri ke-2..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Wednesday 11 January 2012

my cousin kahwin..

12/11/2011 - Sabtu

hari ni cousin zue kahwin..zue pernah duduk rumah pak cik zue ni..masa mula-mula nak menapak kat shah alam ni..masa mula-mula nak belajar hidup berdikari..setahun gak zue duduk situ..sangat-sangat menghargai jasa-jasa yang telah dicurah kan oleh pak cik dan mak cik zue tu..kalau tak ada dia orang..tak sampai ke tahap ini zue sekarang..

"TERIMA KASIH CIK UMANG..TERIMA KASIH CIK MAZ..ATAS SEGALA JASA PADA ULI..TAK TERBALAS RASANYA..ULI DOAKAN SEMOGA CIK UMANG DAN CIK MAZ DIPANJANGKAN UMUR DENGAN KESIHATAN YANG BAIK, DIMURAHKAN REZEKI, DILIMPAHI HIDUP DENGAN SEGALA KEBERKATAN DARINYA DAN ULI DOAKAN SEMUA YANG BAIK-BAIK UNTUK CIK UMANG DAN CIK MAZ..AMIN.. " 

tak tau lah pak cik dan mak cik zue ni follow tak blog ni..tapi..ALONG follow kan..tolong sampaikan salam kak ana kat papa ngan mama ye..hehehe..


"Selamat Pengantin Baru" buat faizura dan razli..semoga berkekalan bahagia hingga ke SYURGA ye..AMIN..(gambar agak blurrrrr lah..si syahmi yang snap nih..huhuhu..)


faizura bersama keluarga sebelah suami..


bersama sepupu sepapat sebelah kami..tapi zue tak ada..syahmi gak yang snap ni..blurrr lah..huhuhu..

1 comment:

Hamba Allah said...

insyaallah,akan disampaikan..terima kasih kerana mendoakan mama dan papa. semoga kak ana dan keluargapun dipermudahkan segala urusan. teringat pula kisah kita masa muda2 dula plak..hehe