CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

termeterai ikatan suci bersama encik izam tercinta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kehadiran putera sulung ku ke dunia..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

kehadiran puteri pertama melengkapkan kehidupanku..

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

hidup ku bertambah ceria dengan kehadiran puteri ke-2..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday 31 May 2010

jatuh tergelincir ketika mengambil wudhu..

25/05/2010 - Selasa

bermula episod duka dalam hidupku..

takku sangka..hari ini aku akan tergelincir di bilik air office ketika nak mengambil wudhu..aduih lah..sakitnya ALLAH je yang tahu..jatuh terlentang di ketika usia kandungan ku menjangkau 33 minggu..bayangkan lah..

hati rasa berdebar-debar, takut ada apa-apa yang akan terjadi pada kandunganku..terus aku hubungi encik izam ku..minta hantar aku ke klinik..

aku keluar office menuju ke rumah yang jaraknya hanya 7km sahaja..tapi..terkejut aku, bila sampai di rumah, encik izam dah tunggu..uiks..abang terbang ke? dia dari subang jaya tu..lebih 30km tu..aku yg hanya 7km pun baru je sampai..abang..abang..

sampai di klinik razana (my gynea), doctor pulak tak ada..pehtu kena lah cari klinik lain..tapi alhamdulillah, setelah doctor buat scan, heart beat bb ok, then movement bb also ok..terima kasih ALLAH..


No comments: