CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

termeterai ikatan suci bersama encik izam tercinta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kehadiran putera sulung ku ke dunia..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

kehadiran puteri pertama melengkapkan kehidupanku..

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

hidup ku bertambah ceria dengan kehadiran puteri ke-2..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday 31 May 2010

maid lari entah ke mana..

26/05/2010 - Rabu

kejadian yang tidak kusangka-sangka akan menimpa kami sekeluarga...apabila maid ku lari dari rumah, meninggalkan puteri kesayanganku di taman permainan..kejam tak???

hari ni aku on MC, coz kan semalam aku jatuh tergelincir di bilik air office..so doctor pun bagilah aku MC..lepas solat subuh, aku tidur semula coz badan sakit and bisa sangat-sangat..puteriku pula, bila nampak ibu tak pergi kerja, dia pun sibuk tak nak pi school..tapi dia duk main-main dengan bibik kat luar bilik..aku meneruskan pertiduranku sampai dekat pukul 11.00 pagi..

jam 11.50 pagi, bibik dah sibuk-sibuk ajak afiqah turun ke taman untuk ambil along (syahmi)..dia kata takut along tunggu lama..tapi aku rasa pelik, selalunya dia akan turun dalam pukul 12.15 tgh camtu, kenapa hari ni mcm tergesa-gesa je..tapi aku ingat tak ada apa-apa yang perlu dibimbangkan..

jam 12.15tgh, tiba-tiba pintu rumahku diketuk orang..uiks..bibik tak bawak kunci rumah ke?bisik hati kecilku..ku biarkan saja pintu tu diketuk..ku ingat along or afiqah main-main..tapi, still tak masuk-masuk budak-budak ni, aku jadi pelik..so aku pergilah buka pintu (to be continue)


No comments: