CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

termeterai ikatan suci bersama encik izam tercinta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kehadiran putera sulung ku ke dunia..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

kehadiran puteri pertama melengkapkan kehidupanku..

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

hidup ku bertambah ceria dengan kehadiran puteri ke-2..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday 17 June 2010

rindu anak-anak manja ibu..

17/06/2010 - Khamis

lagi sehari nak balik kampung..tak sabar rasanya nak jumpa anak-anak manja ibu tu..rindu serindu rindu nya..

ya ALLAH..aku di duga lagi..sedihnya..dugaan datang bertimpa-timpa..tapi apakandaya aku hanya insan yang lemah..aku redha lagi dengan ujian mu ini ya ALLAH..sesungguhnya ENGKAU tahu apa yang terbaik buatku sekeluarga..

ya ALLAH..sesungguhnya kurniakan lah yang terbaik buatku..aku redha ya ALLAH..sekiranya maid yang masuk kali ni bukan untukku..aku redha ya ALLAH..mungkin ada hikmah disebalik semua yang berlaku..tapi sekiranya dia adalah untukku..aku bersyukur ya ALLAH..cuma aku agak sedih..kerana aku nak ambil anak-anak dari kampung..aku dah tak tahan menanggung rindu kat anak-anak manja aku tu..aku ingat kalau dapat maid ni..bolehlah bawak syahmi ngan afiqah balik sini..tapi dah jadi camni..ntah lah..aku dah tak tahan..aku rindu sangat-sangat anak-anakku..syahmi..afiqah..ibu rindu sayang..ibu rindu sangat..

walau apa pun yang berlaku..aku akan tetap ambil anak-anakku..aku dah tak sanggup berpisah lagi..tak sanggup..biarlah tak dapat maid pun..aku akan tetap ambil syahmi dan afiqah..biarlah ibu susah, penat..tak apa..yang penting ibu dah tak sakit rindu kat anak-anak ibu..

syukur alhamdulillah bos bagi cuti rehat awal..ada hikmahnya aku bekerja di sini..walaupun gaji tak sehebat ketika aku bekerja di Sunway Group dulu..tapi hati aku lapang di sini..bos bagi aku cuti start next week..means aku boleh duduk rumah jaga anak-anak walaupun belum dapat maid..semua yang berlaku telah ditentukan olehNYA..sesungguhnya aku redha..berapa pun lagi dugaan dan ujian yang diturunkan kepadaku..aku harus redha..pasti ada hikmahnya..pasti ada kemanisan setelah aku lalui semua kepahitan dan kesulitan ini..tabahkan lah hati ku ini ya ALLAH..kuatkan lah semangatku untuk menghadapi saat-saat yang getir ini..aku redha ya ALLAH..

No comments: