CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

termeterai ikatan suci bersama encik izam tercinta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

kehadiran putera sulung ku ke dunia..

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

kehadiran puteri pertama melengkapkan kehidupanku..

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

hidup ku bertambah ceria dengan kehadiran puteri ke-2..

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, 24 June 2010

hidupku kembali ceria..

20/06/2010 - Ahad

harinya dah tiba..ibu nak bawak kedua-dua anak ibu balik shah alam..walaupun maid belum sampai..tak apa, ibu sanggup..demi anak-anak manja ibu..ibu tak mampu lagi nak menanggung rindu dendam pada anak-anak manja ibu..

pagi lagi syahmi and afiqah dah excited nak balik shah alam..dah mandi..berkemas..ish3..tak sabar-sabar nak balik rumah kita ye sayang..

masa balik..syahmi and afiqah salam peluk cium atok and nenek..nampak air mata atok mengalir keluar..aku paham..abah mungkin terasa sayu nak lepaskan cucu-cucunya balik..dah 3 minggu abah and emak jaga derang..dah rapat..tapi nak buat caner..aku pun tak boleh and tak mampu lagi dah nak berpisah dengan anak-anak manja aku tu..

sampai je kat rumah shah alam..syahmi terus berlari ke arah mainan-mainan dia..dia peluk-peluk, cium-cium mainan dia..ish3, macam lah lama sangat dia tinggalkan mainan-mainan dia tu..tapi hati aku sangat gembira bila anak-anak dah kembali ke rumah..hidupku ceria semula..

2 comments:

Noo said...

waaah, seronok nmpak kak zu..kuikui alhamdulilah :)

mama_zue said...

alhamdulillah noor..akak dah tak sanggup berpisah lagi dgn derang noor..